charmikala-discount

حساب کاربری

1- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

 

پاسخ:  لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری Gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

 


2- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

 

 پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارش ها” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.


ثبت و پیگیری سفارش

1- دوست دارم از چرمی کالا خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

 

پاسخ:  علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت چرمی کالا، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت چرمی کالا (قسمت پایین) با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین چرمی کالا با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در فروشگاه چرم در بازار بزرگ تهران و صدها هزار مشتری از اقصی نقاط کشور یکی از معتبر ترین فروشگاه ها در این زمینه است که فروشگاه اینترنتی راه اندازی شده حامل و عامل این اعتبار است.

 


 

 

2- آیا برای خرید از چرمی کالا، حتما باید در سایت عضو باشم؟

 

پاسخ:  خیر . ولی با عضویت در چرمی کالا می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید


3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

 

پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 

 


 

4- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از چرمی کالا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

 

پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در قسمت جزییات پرداخت گرینه “سفارش به آدرس دیگری ارسال شود “را تیک بزنید.


5- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:  خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت چرمی کالا با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

 


6- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

 

پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، باید  تماس بگیرید.

 


7- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با چرمی کالا تماس بگیرم؟

 

پاسخ:  خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد مسئولین چرمی کالا با شما تماس خواهند گرفت. 

 


8- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

 

پاسخ:  خیر . از آنجایی که فرایند سفارش باید قابل رهگیری باشد لذا،لطفا سفارشات خود را از طریق سایت ثبت کنید